Notizie nantu à UHMWPE

Nta l'ultimi anni, a dumanda glubale di fibre di polietilene di pesu molekulari ultra-altu hà cuntinuatu à cresce, è a cumpetizione di l'industria hè diventata sempre più feroce.E statistiche pertinenti mostranu chì in 2020, a capacità di produzzione glubale tutale di fibre di polietilene di pesu molekulari ultra-altu serà di circa 65 600 tunnellate.

In i Stati Uniti, u Giappone, l'Europa è altri paesi è regioni, hè stata largamente utilizata in parechji campi cum'è a ricerca è u sviluppu di l'arme, l'aerospaziale, a navigazione, l'elettronica, a custruzione navale, i materiali di custruzzione, u sportu è l'assistenza medica.A corda di paracadute speciale per l'aeronautica è l'aviazione fatta da ellu hà una forza alta, un pesu ligeru è una forte resistenza à lacrime;radome aerospace, X-ray machine workbench, scudo di sicurità, cuntainer resistenti à u scossa, etc., fattu di u so materiale rinfurzatu U pruduttu ùn hè micca solu una forza alta è un pesu ligeru, ma hà ancu una bona proprietà dielettrica è una permeabilità sonar d'alta freccia.I prudutti anti-bala cum'è caschi, vestiti anti-bala, è giacche anti-bala fatti di elli sò ligeri in pesu è altu in forza.

 

nutizie 2

 

In u "Catalogo di guida per a prima dimostrazione di l'applicazioni in batch di novi materiali chjave" emessu da u Ministeru di l'Industria è a Tecnulugia di l'Infurmazione in Novembre 2019, fibre d'altu rendiment, cum'è fibre di polietilene di pesu moleculare ultra-altu, fibre di carbonu d'altu rendiment, aramid. è i prudutti chì rispondenu à i requisiti di prestazione pertinenti seranu inclusi.È i materiali compositi sò listati cum'è "materiali strategichi chjave".

L'epidemie hà purtatu à una calata di a dumanda à cortu termine di prudutti.Accoppiata cù una feroce cumpetizione di u mercatu, i prezzi di i prudutti di u mo paese calanu in tuttu in 2020. Cù a ricuperazione graduale di l'affari di trasportu internaziunale, l'ordine di corde marini stranieri anu aumentatu, a quantità di guanti in u campu hè aumentatu significativamente, è l'energia hè aumentata. in corta supply.In a seconda mità di u 2021, i prezzi di i prudutti di u mo paese sò aumentati drasticamente, è i prudutti sò scarsi.

Dapoi u 2000, l'industrializazione di u mo paese in questu campu hè stata avanzata rapidamente, cù sfondamenti continui in u livellu tecnologicu, espansione cuntinuu di scala industriale è migliuramentu cuntinuu di a qualità di u produttu.Nta l 'ùrtimi anni, a nostra cumpagnia hà sviluppatu fibre fine denier UHMWPE, fibra UHMWPE high-forza, fibre non-ferrous UHMWPE è altri prudutti.A serie di i prudutti sò stati largamente utilizati in navi, armature antiproiettile, armature per u corpu, coperchi di cavi, ponti marittimi, tessili resistenti à u cuteddu è cunduttivi termichi è altri campi.


Tempu di posta: 06-06-2022